کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طراحی 500 هزار ایمیل دانش‌آموزی در کشور

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت:‌آموزش‌ فناوری‌های نوین و مهارت‌های هفت‌گانه کامپیوتر را از طریق درس کاروفناوری آموزش‌ می‌دهیم و از معلمان و دانش‌آموزان برای تولید محتوای الکترونیک دعوت کرده‌ایم.


به گزارش سافت گذر به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان به مناسبت هفته روابط عمومی و در دیدار با جمعی از اعضای انجمن روابط عمومی درخصوص آموزش استفاده از فناوری‌های نوین به دانش‌آموزان اظهار داشت:‌ هم اکنون درس کاروفناوری را در پایه ششم داریم که در بازنگری جدید کتب درسی تصمیم داریم تا درس کار و فناوری را در پایه‌های چهارم و پنجم ابتدایی نیز داشته باشیم.
وی افزود: در درس کارو فناوری مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود اما باید محیط مناسبی را نیز برای حضور دانش‌آموزان در فضای مجازی فراهم کنیم که طی مذاکره با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات 500 هزار ایمیل دانش‌آموزی را در بستر شبکه ملی مدارس ایران رشد ویژه دانش‌آموزان طراحی کردیم.
معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: راه‌اندازی بنیاد رشد یکی از برنامه‌های مدنظر برای سال‌های آتی است و تلاش بر این است تا شبکه ملی مدارس ایران رشد، مجموعه کاملی باشد که اوقات فراغت دانش‌آموزان را نیز پُر کرده و بازی‌های مفید نیز در این شبکه بارگذاری شود.
حجت الاسلام محمدیان با اشاره به اینکه هوشمندسازی مدارس طی دو سال اخیر به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها با تاخیر مواجه شده است، گفت:‌باید مدارس را به صورت درون شبکه‌ای از طریق شبکه رشد به هم متصل کنیم. هم‌اکنون از تعداد 105 هزار مدرسه کشور حدود 36 هزار مدرسه به شبکه رشد متصل هستند.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بیان کرد: از معلمان و دانش‌آموزان برای تولید محتوای الکترونیک دعوت کرده‌ایم و حمایت‌های لازم را نیز انجام می‌‌دهیم حتی برخی از آثار آنها را نیز خریداری کرده‌ایم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26466 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1394/02/31 تعداد مشاهده: 1345
سافت گذر